Pagina's

vrijdag 3 september 2010

Stofjes, bandjes en lintjes

Ik heb een favoriete stoffenzaak in Ammerzoden waar ze me ondertussen wel erg goed kennen. Wanneer ik al binnenkom, hoor ik ze al denken "Ah, daar is ze weer". Heel soms ga ik naar een andere stoffenzaak in Den Bosch, zodat ik niet nog vaker in Ammerzoden kom, maar het liefst ga ik natuurlijk gewoon naar mijn favoriet. Het is eigenlijk een grote schuur vol met prachtige stoffen en ook heel veel sierbandjes. Ze hebben er alles en hoef eigenlijk ook nooit naar een andere zaak omdat ze daar iets niet hadden.
Helaas zijn op dit moment nog niet alle winterstofjes binnen. Maar ja, dat is een goed excuus om af en toe daar weer binnen te lopen om rond te kijken op zoek naar nieuwe stoffen. En dan koop ik ook altijd wel weer wat sierbandjes bij.
Hieronder een bak vol met sierbandjes en dat is nog niet alles want alle zigzagbandjes, satijnlint en biaisband in allerlei kleuren zitten in een andere grote bak. Ik kan bijna zelf een winkeltje erin beginnen.