Pagina's

vrijdag 9 december 2011

Gehaakte bloemenslinger


De meeste onder ons zijn al druk bezig voor de kerst maar ik was vorige week begonnen aan een vrolijke, gekleurde bloemenslinger. Aan de onderkant van de slinger heb ik het prachtige metalen hart vast gemaakt die ik een tijdje geleden bij de Give Away van Kaatje Kraal had gewonnen. Ik had een Zpagetti-pakket gewonnen om een ceintuur te maken maar dat kreeg ik niet voor elkaar. Zpagetti haken is niet mijn ding en na diverse keren proberen heb ik het aan de kant gelegd. Maar het mooie hart is nu toch goed gebruikt en hangt prachtig in de huiskamer.


In de bloemenslinger heb ik ook zelfgemaakte fimokralen verwerkt. Ik heb nog een schaal vol gekleurde kralen dus dat kwam nu mooi van pas.


De gehaakte bloemenslinger heeft een leuk plekje gekregen dus iedereen kan er van genieten. En nu misschien toch maar iets gaan bedenken voor de kerst.

30 opmerkingen:

  1. oh wat lief is dit geworden zeg echt heel erg leuk! Ik kwam een link tegen voor een lampjes slinger, misschien iets voor jou? Op mijn blog staat een link!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute! :-)

    Visit my blog if you'd like to. I think you'll like some of my ideas and D.I.Y. even though it's in Danish. (I have Google Translate) ;-)

    Greetings from Denmark ♥

    //Lisbet
    http://www.lisbetll.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt wel voorjaar...heerlijk! (stiekem veel leuker dan kerst)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Wat is hij mooi! En hij hangt op een heel mooi plekje, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat vrolijk! Heel erg lief.
    groetjes,
    Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, maar deze is mooi geworden ! Heel kleurrijk !!! Om echt vrolijk van te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat een schatje! Mooie kleurtjes ook, je wordt er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi gedaan! Frisse kleuren mogen ook met kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er vrolijk uit, word ik blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend schattig en vrolijk! En een goed idee die fimokralen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vrolijke hanger, hier kan je ook nog na de kerst van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke slinger zo met die kleurtjes! Leuk gedaan met die kralen er tussen, een beetje speels. Die heb je overigens erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuk, komt zeker goed tot z'n recht in een wit interieur! knap! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuwwww prachtig en de kleuren zijn erg mooi, fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi...! Mooie kleurtjes weer ....

    Mijn boom staat, versiering ligt , maar geen gehaakte kerstspulletjes voor mij....
    Heb nog genoeg andere WIP's hihihi

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk!!!! Ik word hier supervrolijk van!!!! Wat een prachtige kralen heb je gemaakt!!!! Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattig slingertje! Het blijft leuk om ze te maken, in huis te hebben hangen, cadeau te geven, enzovoort. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk met die kralen ertussen!!! super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo lijkt het al een beetje lente. Na de kerst kun je het zo weer ophangen. mooi gemaakt. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die gehaakte bloemenslinger is zeer mooi! Zeker met de parels ertussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor het patroon en de mooie foto's.
    Ben een beginnende haker, maar het was heel duidelijk omschreven!

    BeantwoordenVerwijderen