Pagina's

donderdag 12 april 2012

Feestjes!!

Ik vind deze foto van onze middelste dochtertje Elise zo leuk. Deze heb ik gebruikt voor de Petite Fée Facebookpage. Vandaag een klein feestje op Facebook omdat Petite Fée nu 600 fans heeft.


Maar thuis hadden we vandaag echt groot feest. Esmée is vandaag alweer 7 jaar geworden. Dus vanmorgen om 6.30 uur zongen we al "Lang zal ze leven" en moesten de kadootjes uitgepakt worden. Haar grootste kado was de Speeder, step met 2 plankjes die heel snel gaat en waar je niet moe van wordt ;-). Toen de kadootjes uitgepakt waren en ze netjes aan hun boterhammen zaten, begon ik maar snel met de traktatie. 32 stuks klaarmaken, kinderen aankleden/haren doen, mezelf nog een beetje toonbaar maken en op naar school.


Maar hier bleef het ook niet bij. Onze jongste Sophietje wordt 1 mei ook alweer 4 jaar maar had vandaag haar afscheid op peuterspeelzaal en moest dus ook vanmorgen trakteren. Omdat alle 3 onze meisjes bij dezelfde Peuterspeelzaal-juffen hebben gezeten was het een echt afscheid en viel het mij ook wel een beetje zwaar. Maar natuurlijk ook omdat Sophie binnenkort dus ook elke dag naar school gaat. Het was altijd zo gezellig als we haar 2 grotere zussen naar school brachten en dan liepen we met z'n tweetjes weer gezellig naar huis of onderweg even boodschapjes doen. Ook als ik voor Petite Fée soms wat moest doen, kwam ze bij mij op mijn werkkamer gezellig erbij spelen en dan af en toe lekker hard de muziek aan. Ik denk dat ik dat erg ga missen maar ja, je houdt het toch niet tegen.


Inmiddels is het hier weer rustig en liggen ze alle drie heerlijk in dromenland. En ik denk dat ik vanavond maar eens een keertje vroeg mijn bed opzoek ;-) Het hele weekend weer feesten en dan op naar 1 mei naar het echte feestje van ons Sophietje!

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    Wat een feestdag.
    En wat een mooie meiden.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je haar straks gaat missen.
    Geniet er nog maar eventjes van!
    Slaap lekker.
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je oudste en alvast met de jongste ;-) Mooie dames, alle drie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig foto en hiep hiep hoera voor Esmee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!

    Moet inderdaad gek zijn om dan definitief afscheid te nemen van een peuterspeelzaal!

    Mooie meiden hoor :)

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!! Allemaal mijlpalen... Veel plezier dit feestweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan Esmee! Wat een leuke step, die had ik nog nooit eerder gezien ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, wat een feest allemaal. Dochterlief flink verwend met een prachtig kado. En dan wordt je kleinste meisje ineens een kleine-grote meid in mei. Het blijft slikken, maar geniet er nog maar eventjes van :D

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je prachtige dochter. Wauw wat een mooie meid!
    En ja, heeel herkenbaar, afscheid nemen van dingen waar je stiekem nog zo graag even van wil genieten.... Het besef dat je kinderen groot worden... Aan de ene kant natuurlijk heerlijk, maar aan de andere kant (vooral bij de jongste, want dan is het echt de laatste keer) heel vaak heel moeilijk.

    Die step is echt super leuk. 2 Jaar terug hebben mijn dochters er eens bij de Decathlon in Frankrijk ergens op vakantie mee gespeeld(het regende...) en ze waren er niet vanaf te krijgen. Ze zal er lekker mee zoeven!

    Fijn weekend, lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap wat je bedoelt: zo lang naar een speelzaal, wat helemaal ingebouwd is in je leven. Mijn jongste mag nog een jaar en gaat dan naar school. Ze is nogal ondernemend (lees ondeugend) dus nu denk ik dat ik blij zal zijn met meer rust in huis en wat tijd voor mezelf, maar wie weet denk ik daar straks wel anders over ;)
    Veel plezier met de komende festiviteiten! Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien omdat ik jullie niet echt ken maar ik kan die meiden van jouw echt niet uit elkaar zeg! En gefeliciteerd met de twee jarigen, en zo'n mijlpaal, naar school en dan ook nog de jongste! Het duurt nog twee jaar voordat mijn oudste naar school gaat dus heb ze nog wel even thuis gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Wat leuk zoveel feest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de jarigen! Leuk die feestjes de komende tijd! En wat een mooie meiden heb je, geniet ervan!
    Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen