Pagina's

dinsdag 16 juli 2013

Zomer(kleuren)

Door onze verhuizing is het weer een tijd geleden dat ik heb kunnen bloggen. We zijn nog steeds druk bezig maar gelukkig ook weer even wat tijd gehad om te haken. Nog eventjes en dit vrolijk gekleurde kussentje kan bij de verzameling.


Ben nu bezig met de 2de zijde. Wil kijken of ik het zo kan maken dat het begint met een cirkel, dan vierkant, dan weer in een cirkel en eindigen in een vierkant. Ben benieuwd of dat gaat lukken.


Ruim 2 weken wonen we in ons nieuwe huis en wat wonen we hier fijn. De meiden vinden onze nieuwe tuin helemaal geweldig. Zoveel planten en bomen om leuk verstoppertje tussen te spelen, een tuinhuisje en een heel leuk prieeltje en zelfs een vijver met prachtige grote vissen.


Voor iedereen een hele fijne vakantie 
en geniet van de zon!

16 opmerkingen:

  1. Je haaksels zijn weer op en top petite fee, Mooi! Wat een mooie foto's van je kinderen en de mooie tuin, kan me voorstellen dat het daar bevalt, lijkt mij ook geweldig! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk toch als je kindjes zo kunnen genieten buiten.
    Gelukkig wonen wij op een fijne plek met een grote tuin, met (paarse!) boomhut, hangmatten en veel speelruimte.
    Onze drie meisjes genieten ook van het buiten spelen en hebben het oh zo gezellig met elkaar.
    Fijn vooruitzicht, bijna schoolvakantie en dan veel genieten, haken en vakantie vieren.
    Ik wens jullie een hele fijne zomer, veel geluk & liefde in jullie nieuwe huis.
    Groetjes,
    Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n tuin!! Geniet maar lekker, fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kleurtjes heb je uitgezocht. En een prachtige tuin!!
    Veel plezier in jullie nieuwe huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Ik kijk uit naar het eindresultaat! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Alles! Wij staan ook op het punt te verhuizen maar gaan eerst een stapje terug, vooral qua tuin, dat gaan we wel even missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I Love Granny Squares and These are beautiful!
    Loveley Greetings from Germany Sternbien Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh het ziet er geweldig uit! Geniet maar lekker en een hele fijne vakantie , wij hebben er al bijna 2 weken alweer opzitten :-( gaat ook allemaal zo snel groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, die kleurenexplosie, prachtig! Mag ik vragen welke wol/katoen je gebruikt hebt?
    Geniet van je huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Piękne prace!!! Serdecznie pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amei seu blog e estou seguindo, fica o convite para conhecer o meu, será um prazer, beijos, Cá.

    www.rosaacessorios.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kleuren, dit wordt heel erg mooi!! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Een vraagje; welke wol gebruik jij hiervoor?? Zou je me een berichtje willen sturen...? Alvast bedankt! (ik ben al een tijdje aan het lezen/ speuren; heb nu Catania maar dat is wel erg dun..) mijn mailadres: miriamdv4@gmail.com

    Alvast bedankt!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo heeft u ook het patroon van de 2 de kant wat de eerste kant is al klaar.
    Ik vindt het zo leuk om het te doen.
    Vriendelijke groeten janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo heeft u ook het patroon van de 2 de kant wat de eerste kant is al klaar.
    Ik vindt het zo leuk om het te doen.
    Vriendelijke groeten janny

    BeantwoordenVerwijderen