Pagina's

donderdag 14 oktober 2010

plannen voor 2011

Het wordt weer kouder en ja hoor, dan horen we weer veel over zieken. Ook hier. Alle drie de meiden hoesten en zijn verkouden. Maar Esmee is echt ziek. Zo zielig. Ik probeer haar overdag op bed te krijgen maar ze wil toch gewoon lekker beneden op de bank liggen. Ook goed maar ze heeft er ook nog hoofdpijn (migraine) bij en dan is al dat licht niet zo fijn natuurlijk.
Ook gaat de rest gewoon door. De andere twee moeten gewoon naar school. Dus dat is even een geregel want ik kan Esmee niet alleen thuis laten maar ik kan haar ook niet meenemen omdat ze daarvoor te ziek is.

En dan Petite Fee nog. De bestellingen lopen gewoon door. Het is wel leuk om te zien dat de baret mutsen en collen een succes zijn. Gelukkig dat ik daar een voorraadje van had maar dat begint al aardig te slinken.
De rest van mijn artikelen heb ik geen voorraad van gemaakt. Die maak ik pas wanneer de bestelling binnen komt. Pas geleden zat ik te bedenken hoe ik het nu verder zou gaan aanpakken. Ik ga nu toch beginnen met een voorraad van bijna alle artikelen en volgend jaar zomer nog een paar nieuwe haarbanden en bandana's maken. En ik heb een nieuw artikel wat ik ook nog graag in de winkel wil hebben maar daar later meer over.
Het lijkt me erg leuk om misschien volgend jaar wel op braderieen of jaarmarkten te staan. Maar daar heb ik een aardige voorraad voor nodig. Ik heb voorlopig dus nog genoeg te doen en hoef me niet te vervelen.