Pagina's

donderdag 7 oktober 2010

Prinses Elise is jarig!

Afgelopen zondag was onze middelste dochtertje Elise jarig. Ze is alweer 4 jaar geworden.

Ik had al weken vantevoren gevraagd wat ze heel graag zou willen hebben. Met 3 meiden heb je natuurlijk al heel veel dezelfde spulletjes en is het erg moeilijk om weer leuke kadootjes te verzinnnen. Alhoewel er genoeg leuks te vinden is hoor. Maar daar hoefde Elise helemaal niet lang over na te denken. Ze zei meteen "ik wil roze hakjes voor mijn verjaardag". Je ziet heel veel spaanse hakkenschoentjes maar roze zijn toch wel moeilijk te vinden. Nou, dat kwam even mooi uit want ik had niet zo lang geleden mooie roze glitter prinsessenhakjes in de winkel gezien dus ik wist waar ik heen moest. En gelukkig hadden ze haar maat ook nog.

Zondagochtend toen ze wakker werd, trok ze meteen haar roze prinsessenjurk aan. Nadat iedereen wakker was (dat duurde natuurlijk niet lang) zijn we allemaal naar beneden gegaan en heeft ze de kadootjes uitgepakt. Als laatste kreeg ze haar droomkado. Ze trok ze meteen aan en heeft ze die dag niet meer uitgedaan. De prinsessenjurk heeft ze in de middag wel uitgedaan omdat het toch iets te warm was.
Het was weer even zomer!