Pagina's

donderdag 24 november 2011

Gehaakt kniptasje


Nog even het gehaakte kniptasje van de Give Away in de picture. Ik vind het zelf zo'n vrolijk gekleurd tasje dat ik het nog even goed heb vastgelegd op foto's. Want binnenkort moet ik er afscheid van nemen. Maar gelukkig mag ik iemand anders er blij mee maken.

De kleuren van het tasje zijn: rood, hard roze, licht roze, licht blauw. De binnenkant is gedeeltelijk gevoerd met rood satijn.


Ik zag dat de reacties op de Give Away binnenstromen. Ik kan het niet meer bijhouden, zoveel zijn het er. Dus ik laat de uitslag straks maar over aan Random.org. Ooooh, wie zal het gaan worden. Ik gun het jullie allemaal maar helaas kan ik maar 1 pakketje verloten.

21 opmerkingen:

  1. Hij is PRACHTIG!!! Daarom is het ook niet zo gek dat de reacties binnenstromen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend, hé!!! Ik heb trouwens ook een give away lopen nu!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tis een héél mooi kniptasje! Dat moet ik ook een proberen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig. Wat een mooie foto's ziet er zo gezellig en kleurrijk uit bij jou!
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, er staan al 99 reacties, kan mij goed voorstellen dat je het niet kan bijhouden. Gelukkig bestaat er zoiets als Random.org;-)
    Het is nog maar een donderdag...maar ik kan het niet laten om jou alvast een prettig weekend toe te wensen^_^

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooh, CUTE!! Ik heb pas zo'n frame gekocht... ben nog aan het nadenken over wat ik ervan ga maken.
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het toch zo'n droppie hoor echt zo lief! Ben sinds een week aan het haken, maar dit gaat me nog niet luken, ja nog niet hoor, doe mijn best om zover te komen, al heb ik zo'n idee, dat dat nog wel even gaat duren hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de spanning stijgt................x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er weer gezellig uit en wat een mooi tasje waar iemand straks heel blij mee gaat zijn.

    grtjs petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je heb gelijk dat je hem nog even goed laat zien want hij is GEWELDIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief tasje om te zien, mooi gemaaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben helemaal verliefd op dat geugeltasje Lianne, waar kan ik die beugels kopen?

    Liefs Jann
    javadelu@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een enig kniptasje! Wat heerlijk fleurig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful! I'm not normally a "pink person", but this is awesome.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hmmm best jammer dat er toch nog 130 anderen reageerden :P Maar wel echt heel leuk voor jouw natuurlijk! En voor de winnaar! Die is vast erg blij nu! Van harte! Ik doe van de week ook weer een kleintje maar moet het nog afmaken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben nog niet zolang bezig, maar ik heb al tijden een soort gelijk tasje in mijn hoofd zitten, maar heb geen idee hoe ik dit kan maken. Wil jij mij op weg helpen?

    Thanx, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Janneke: ik kan jou niet bereiken omdat je anoniem een berichtje hebt achter gelaten. Ik wil je best op weg helpen. Mail me maar even en dan hoor ik wel wat je vraag is. info@petitefee.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige Give-away! Daar moet ik mij wel voor aanmelden. ;)
    Ga je ook nog patroontjes maken voor deze tasjes met knip?
    Of kun je in het kort uitleggen hoe je te werk gaat?

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen