Pagina's

zondag 13 november 2011

Website gepimpt en nieuwe accessoires

Zo de drukte is hier voorbij en vanaf nu heb ik weer tijd over om te hobbyen.

Doordat ik een beetje verslaafd begon te raken aan haken ;-) had ik mijn webshop een beetje verwaarloosd en moest deze nodig een nieuw uiterlijk krijgen. En dat is nu eindelijk voor mekaar. Het is helemaal naar mijn zin en ben er dan ook heel blij mee - helemaal Petite Fee!


Ook heb ik nieuwe accessoires toegevoegd aan de winkel. Leuke schuifspeldjes in verschillende soorten en prachtige gebreide baretmutsen met bloem. Deze mutsen zijn verkrijgbaar in 3 kleuren.


En nu verder werken aan mijn Give Away voor hier op de blog. Ik hoop dat ik 'm aankomende week nog op mijn blog kan plaatsen.

16 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes heb je gemaakt! Ja, haken is verslavend he? Ik weet er alles van! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk geworden en de baretmutsen zijn mooi! Komen er ook mutsen met een bloem in afstekende kleur? Succes met je (vernieuwde) webshop

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk gezellig en vrolijk uit. Ga snel eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er prachtig uit. Alleen op mijn Macbook zie ik niet zo goed waar ik kan gaan winkelen. Alleen helemaal onderaan de pagina staat een linkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke speldjes. Die zou ik zelf nog wel in mijn haar willen doen. groet petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je website ziet er prachtig uit.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er allemaal weer heel vrolijk uit.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lianne,

    Je had een vraagje over die bloemen die ik maak. Ik maak eigenlijk altijd hetzelfde patroontje. Kun jij patroon lezen? Dan teken ik hem voor je uit.
    Misschien kan ik hem dan voor je opsturen, kijk maar wat je wil.
    Het is voor mij gewoon een basispatroon waarmee ik dan varieer.

    Ik hoor het wel, groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met de nieuwe leuk. Leuk!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen