Pagina's

donderdag 13 januari 2011

Nieuw Petite Fee artikel voor de zomer 2011

Op dit moment ben ik druk bezig met een nieuw artikel voor de zomer. De ontwerpen zijn echt heel mooi al zeg ik het zelf, nu moet het nog uitgevoerd worden. Dit laat ik doen want dit artikel kan ik niet zelf maken. De ontwerpen heb ik wel zelf gemaakt dus toch weer echt iets van Petite Fee. Maar het houdt nogal wat in. Ik kan nog niet veel verklappen alleen een klein tipje van de sluier "Polkadots en Roze". Nu weet je nog niet veel maar ik denk dat het bij de kleine meisjes erg in de smaak gaat vallen. Ik heb het aan mijn meisjes laten zien en die vinden het geweldig. Toch wel handig als je zelf dochters hebt. Ik hoop zo dat het allemaal doorgaat maar dat weet ik zelfs nog niet 100%. Ik hoop maar dat ik het over 2 maandjes kan aankondigen. Dus hou de Blog, Hyves of Website goed in de gaten.