Pagina's

zondag 30 januari 2011

Gastenboek op Petite Fee website

Tot vandaag was er nog geen Petite Fee gastenboek op de website. Maar daar is nu verandering in gekomen.

Ik kreeg zoveel leuke en positieve reacties via mijn email dat het ook wel leuk is om deze reacties te delen en ik ook best wel trots ben op al die leuke reacties. In eerste instantie wilde ik geen gastenboek op mijn website want ik vind het op zich niet echt een toegevoegde waarde. Veel zullen het er waarschijnlijk niet mee eens zijn. Wanneer ik iets heel leuks in een webwinkel tegenkom en heel graag wil kopen, kijk ik nooit in het gastenboek wat andere over die webwinkel zeggen. Ik wil dat artikel gewoon hebben en zolang ik het kan retourneren wanneer het mij tegenvalt, vind ik het prima.

Ik weet ook wel dat veel mensen dus wel veel waarde hechten aan een gastenboek en daarom is het vanaf nu mogelijk om een berichtje achter te laten op de website.