Pagina's

vrijdag 1 juli 2011

Uitslag Give Away

Als eerste bedankt voor jullie leuke reacties. Ten tweede wil ik alle nieuwe volgers "Welkom" heten. Erg leuk en door jullie heb ik ook weer nieuwe fantastische blogs ontdekt die ik nu ook volg.

Maar hier komt het dan, de uitslag van de Give Away. And the winners are:

Tada-Tada-Tada


Van harte gefeliciteerd met jullie haarbloem!


Doordat er opeens vele bestellingen binnen komen (nog snel voor de vakantie) is alleen de licht roze bloem uitverkocht. Deze kleur heb ik nog wel in Gerbera haarbloem. Daarom mogen jullie een keuze maken uit alle haarbloemen (dus ook de Gerbera haarbloemen) die ik op mijn website heb staan. Kijk hier en kies een mooie haarbloem.

Laat me even weten welke keuze je hebt gemaakt en het adres waar ik het heen kan sturen. Mailen kan naar: info@petitefee.nl

Voor degene die helaas niet hebben gewonnen, niet getreurd. Er zullen vast en zeker nog meer Give Away's volgen.


5 opmerkingen:

  1. Net nieuw in blogland en ik heb al iets gewonnen! Wat een verrassing! Echt superleuk!
    Ik heb je al een mailtje gestuurd met mijn keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, joepie! We hebben gewonnen! Hier gaat eentje super-blij zijn! Ik stuur je meteen een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaars!

    En fijn weekend iedereen!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, jullie hebben dezelfde haarbloem uitgekozen. Maar geen probleem, want hier had ik er nog genoeg van. Ze zijn vandaag verzonden met nog een heel (super) klein extra kadootje erbij. Ik hoop dat de meisjes de bloem leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog eens bedankt!
    Wat een toeval. Dezelfde smaak of kindjes met dezelfde smaak!

    BeantwoordenVerwijderen