Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

En toen ging het "Knak"

Onze meiden zouden afgelopen week een nachtje logeren bij mijn broer en zijn vriendin. Zij hebben een prachtig grote trampoline "veilig" verwerkt in de grond. De meiden waren een beetje door het dolle heen en rende achter elkaar aan. Toen Esmee over de trampoline rende, kreeg ze zo'n vaart dat ze niet meer op tijd kon remmen voor de schutting. Dit gebeurde 's avonds en ze hadden niet het idee dat het gebroken zou zijn anders zou ze wel flink huilen en ze was 's avonds gewoon in slaap gevallen. Maar werd toch later weer wakker en hebben we haar opgehaald. 's Morgens naar de huisarts, doorverwezen naar het ziekenhuis en ja hoor, op de foto werd het meteen duidelijk, haar sleutelbeen is gebroken.


Papa kwam 's avonds na zijn werk thuis met een prachtig gekleurd bosje bloemen voor Esmee en ik heb in dezelfde kleuren een gehaakt bloemetje gemaakt voor op haar jeans-jasje. Ze wordt flink in de watten gelegd en er is al volop "zieken"bezoek geweest.

22 opmerkingen:

  1. oh wat erg zeg !! op de 15 augustus (maar wel 3 jaar geleden) was het juist het zelfde bij mij!
    ik wauw tonen dat ik een 'salto'kon maar ik draaide niet door en ging dus recht naar beneden !! wat dus verschrikkelijk veel pijn deed maar gelukkig plaatste ik mijn handen maar 1 arm draaide HELEMAAL over !
    de volgende ochtend daar 'spoed' (ugum traag!! )
    en dus werd snel duidelijk dat mijn eleboog gebroken was ! 2 pinnetjes erin een goede nachtrust (mantoch goed dat zou ik dus niet zeggen !! de verpleester had zelf bijna een geproken arm ! door dat ik geen medicatie wauw! )
    de dag erna weer gezellig thuis en dan ook ziekenbezoek ! en dan mijn 4 de leerjaar in het hips !
    groetjes
    Marie-lu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och jee!!!!
    Heeeel veel beterschap!!!!
    Dat zal bij ons ook nog wel een keer brokken geven, maar het is zoooo leuk een trampoline!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, sleutelbenen zijn nare breuken. Ik heb 'm een paar jaar geleden ook flink verwond en idd... gewoon in slaap gevallen en de volgende dag vergaan van de pijn. Het herstellen vond ik erg vervelend, hoop dat je dochter zich er goed doorheen slaat! Er wordt in ieder geval goed voor haar gezorgd.
    Fijn weekend, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ocharmkes! Veel beterschap!
    Wat een prachtige bloemen (het boeketje en de gehaakte)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat sneu zeg! Hopelijk heeft ze niet teveel pijn!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is sneu! Sleutelbeenbreuk is een vervelende breuk! Hopelijk geneest het snel en heeft ze niet veel pijn. Sterkte!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh wat sneu, verwen haar maar lekker hoor dat mag best.. Heel lief dat bosje bloemen van har vader en wat een mooie bloem op haar jasje. dan fleurt ze weer een beetje op.

    beterschap grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och arm kind. Vreemd dat je dat niet gelijk voelt een gebroken sleutelbeen. Lijkt me geen pretje.
    Ze wordt inderdaad lekker verwend.

    En tegen zo een schattig kussentje zitten dat wil ik ook wel ;-)

    Fijne zondag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hopelijk is ze snel weer beter en verwen haar ondertussen maar ... de bloemen en ook de gehaakte zijn prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat sneu. Hopelijk geneest ze snel.Heel veel beterschap. groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wens haar veel beterschap ....en idd een prachtig kussen op de achtergrond...

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. arm kind!!! dat doet zeker veel pijn...wens haar maar heel veel beterschap en hopelijk is het snel weer goed!!

    lieve groetjes,
    kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. au dat doet pijn, esmee wat ben jij een bikkel dat je zo bent gaan slapen zeg!
    Hopelijk doet het nu niet meer zo'n erge pijn.
    Beterschap!

    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank jullie wel voor de lieve reacties. Met Esmee gaat het wel. Ze moet natuurlijk rustig aan doen en dat is wel een beetje moeilijk voor haar want ze wilt ook gewoon rennen en klimmen. Het zal nog wel wat weekjes duren voordat ze weer wat kan. Eerst a.s. donderdag even de controle afwachten.

    En de gehaakte kussentjes zijn favoriet bij de meiden. Die pikken ze altijd in omdat ze de kleurtjes zo leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En volgens mij had jij ook de meeste stemmen op de blog van Annemarie bij de 'link your stuff'...

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat rot, arm kind!! Heel veel beterschap en inderdaad, ze moet maar flink in de watten worden gelegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooo wat erg!!!
    Heel veel beterschap!

    Wat leuk die bloemen, zowel de gehaakte als de echte.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met het winnen van de give away !!!! Ik lees het net .....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Liane, ik kom net bij Kaatje Kraal vandaan, wat heb jij een prachtig blog en wat maak jij leuke dingen, ik vind het leuk om je te volgen en ga ook nog even op je mooie give away reageren, beterschap voor Esmee. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen