Pagina's

donderdag 11 augustus 2011

Gehaakt tasje


In mijn Give Away (deelname tot 1 september) liet ik al het gehaakte portemonneetje zien. Maar ik heb er een bijpassend tasje bij gehaakt. Dit tasje kwam ik op diverse blogs tegen en ik vond 'm zo leuk dat ik het patroon ook besteld heb. Hier kon je het patroon bestellen. Ik zag dat het patroon niet meer in haar shop te verkrijgen is maar als je het graag wilt hebben, kun je haar denk wel mailen. Het patroon heette: San Francisco collection purse.


"Haken op donderdag" initiatief van Bees and Appletrees

24 opmerkingen:

  1. Oh dat is heel mooi samen zo ...

    Heb je mijn antwoordmail gehad ?

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great bags! color and design - I really like

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww wat schattig!!!
    Ik krijg zo wel de kriebels om weer eens te gaan haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, dat tasje is prachtig! Leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vrolijk setje! Daar word je hebberig van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig tasje heb je daar gehaakt! Nu is het echt een superleuke set geworden!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk die kleuren!!! En wat issie mooi!!!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw echt heel erg leuk! elk meisje (en grote meisjes..) zullen het geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig tasje, heerlijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk tasje!! Heel gaaf modelletje. Ik zou wel willen dat ik ook kan haken maar ben het nog aan het leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat supermooi zeg! Bedankt voor het plaatsen op mijn link party. Fijn weeekend!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik wordt er ook helemaal hebberig van, echt zooooo leuk!!!!

    lieve groetjes,
    kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi ben ik weer, wat een gave give away heb je doe ook graag mee, ga zo een linkje op mijn blog zetten, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Those bags are just beautiful!!
    Visiting today from creative spaces :)
    Kat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel erg mooi !! Je hebt prachtige kleuren gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schattig tasje. en geweldige kleurtjes. daar word je echt vrolijk van
    groetjes tante moontje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze beide super mooi!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuks setje!
    Ik kan het patroon echter niet vinden via de link.
    Zou je het me kunnen mailen?
    maanroos@solcon.nl
    Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig tasje, en mooie kleuren !!... Ik haak ook maar wel enkel gehaakte kettingen, amigurumi's en onderzetters voor kinderen

    Je kan eens kijken in mijn webwinkel : www.creadiva.be

    Zou je ook een link willen maken naar mijn winkeltje

    Groetjes en tot het volgend bezoek

    Diane

    BeantwoordenVerwijderen