Pagina's

zaterdag 20 augustus 2011

Nog eventjes genieten!

Zoals zovelen, gingen ook wij vandaag even goed genieten van het mooie zonnetje. Heerlijk naar het water geweest en de meiden hebben zich flink vermaakt.

Afgelopen donderdag met Esmee naar het ziekenhuis geweest en deze keer was het voor controle. Ze mag nu soms de mitella af en moet ook haar arm meer gaan gebruiken. Ze zal er nog wel een aantal weken last van hebben maar het gaat de goede kant op. Dat is wel fijn want maandag begint hier de school weer en ze gaat naar Groep 3.


Have a sunny day!

12 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het goed gaat met je dochter en dat ze heeft kunnen genieten van het weer. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog even genieten, goed zo! Veel succes voor de kleine meid in groep 3, spannend jaar vond ik voor mijn dochter, lezen, schrijven, rekenen, poepoe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig gaat het beter met je dochtertje! Spannend groep 3, dan gaat het echt gebeuren!!
    Wij hebben ook heerlijk van water genoten, maar dan uit ons eigen badje. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk zomers tafereeltje! Fijn dat je dochter haar arm al weer mag en kan gebruiken, zal eerst nog wel wat stijf aan voelen. Hier hebben we nog 2 weken vakantie en dan gaat Emma groep 2 nog een jaartje over doen. Gelukkig vond ze dat niet zo erg want de oudste zijn in de klas vind ze ook wel interessant en 1 van haar beste vriendinnen uit haar vorige klas woont bij ons in de straat, dus dat komt wel goed.
    Hopelijk wordt het morgen ook lekker weer, nog een fijne avond en zondag toegewenst,

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heelijk eindelijk een mooie dag vandaag.
    Jullie hebben er ook van genoten zo te zien.
    Fijn dat het met de arm van je dochter weer wat beter gaat.
    Wat spannend je dochter naar groep 3.

    Een fijn en zonnig weekend gewenst.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk! Groot gelijk dat jullie genieten van dit weertje! Fijn dat 't al weer beter gaat met haar armpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eindelijk nog eens een zalig weertje en genieten doen we!
    Goed dat het met het armpje al weer beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes voor de kinderen op school, hier hebben we nog een kleine 2 weken vakantie :-P
    Mooie foto's ook!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was genieten he vandaag! Heerlijk.

    Wat een ongelooflijke mooie kleurtjes heb je gebruikt voord de granny's hieronder...welke wol is dat? Dan nog een klein vraagje....hoe maak jij die granny's aan elkaar? Ziet er zo mooi uit!

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dag! Fijn dat dochter weer beter is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liane,

    Bedankt voor je reactie. Grappig ik haak de granny's ook aan elkaar alleen dan net andersom dan jou......ik krijg nl een opliggende rand aan de buitenkant. Vind ik op zich ook best mooi maar dat van jou ga ik ook zeker proberen. (ik leg de vierkantjes met de verkeerde kant tegen elkaar en haak ze vast met vasten...)

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihih iedereen schrijft op mijn blogje happy birthday marie-lu
    maar ik bedoel ME van moois van me ! (blog!)
    hihi ik vind het echt grappig ! nu nog naar iederee sturen die een berichtje heeft gestuurd !!
    :)
    -x-
    marie-lu
    b-day : 6 mei ! :p

    BeantwoordenVerwijderen