Pagina's

donderdag 4 augustus 2011

Gehaakt dekentje




Tijdens onze vakantie in Frankrijk ben ik begonnen met het haken van een dekentje. Het gaat nog niet zo vlot. Op dit moment is het 95cm breed x 35cm lang. Ik wil het ongeveer 1.50 m lang hebben. Uiteindelijk moet er nog een leuke, vrolijke rand omheen komen. Dus hier ben ik nog wel een tijdje mee bezig. Ik gebruik hiervoor Drops Paris (geel: Phil Coton3). Het patroon voor het dekentje kun je hier vinden.

Ondertussen ook nog met kleinere haakwerkjes bezig. Binnenkort hier meer over.


"Haken op donderdag" initiatief van Bees and Appletrees

Follow my blog with Bloglovin

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren!!!
    Wat fijn dat je er blij mee bent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wordt heel mooi! Leuk met dat geel er tussendoor, goed patroon! Succes met verder haken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is een leuk patroontje he! Ik heb het ook al ergens in mijn patronen boek bewaard.
    Leuke kleurtjes! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Proficiat met je 100 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige deken! proficiat met de 100 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig deken! En in zo mooie kleuren! Ondertussen heb je al 103 volgers. Het gaat vooruit!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een coole deken!!! En ook een heel mooie Give Away pakket.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat is de deken gaaf


    sooooo mooi.

    Ik ben er ook druk met een sprei voor mijn dochter.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen