Pagina's

donderdag 23 juni 2011

Dierenliefhebbers laat aub je stem horen!!

Even iets totaal anders maar wel heel belangrijk.
Zoals jullie wel allemaal op het nieuws hebben kunnen zien, gaat het de laatste dagen veel over het onverdoofd slachten van dieren. Veel politici twijfelen nog of ze dit moeten gaan verbieden of niet. Volgende week wordt er gestemd. Nu is Wakker Dier gestart met een campagne en hebben ze veel stemmen nodig dus alle dierenliefhebbers, laat je horen! Het enige wat je hoeft te doen is je naam en email-adres in te vullen op de website van Wakker Dier


STOP ONVERDOOFD SLACHTEN!!


4 opmerkingen:

  1. Heb net mn stem gegeven. Dit barbaars middeleeuwse gruwelijke vorm van dierenmishandeling moet stoppen. Ik volg het al een tijdje maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in. Ik probeer wel positief te denken en hoop dat het verbod erdoor komt. Dank je voor de link. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. uuh wij hebben 1 ezel (Baziel)
    en 2varkentjes(Dolce en Gabanna)
    en 3 kippen (pik,pek en pok)
    en 3 konijntjes(leon,Ella,Lili)
    en 2 vissen (blubber en flubber)
    en 4 katten (minoes,oskar,witje maakt een pitje (creatie van mijn broer Baptist 5 jaar :) ugum)(en tijgertje!)
    dus hou ik heel veel van dieren !!!!

    groetjes
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed dat je dit onder de aandacht brengt. Ik heb gelijk gestemd.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben net onze stem uitgebracht. Hebben zelf een hele beestenbende thuis en willen ook zoveel mogelijk dieren helpen !!!!
    Het begint tijd te worden dat de politici eens inzien dat ze belangrijke beslissingen moeten nemen !!!!!

    Zelf heb ik de link ook op mijn blog geplaatst, in de hoop dat er nog meer mensen hun stem gaan uitbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen