Pagina's

zondag 19 juni 2011

Even jullie aandacht!!

Hierbij wil ik even extra aandacht besteden aan deze bijzonder prachtige Give Away.
Een tijdje geleden kwam ik deze geweldige blog tegen: Janimies World. Ik ben toen in haar webwinkeltje gaan kijken en wat maakt ze veel prachtige sieraden. Echt een kijkje waard en ik weet zeker dat je het niet kan laten om iets te bestellen. Op dit moment heeft ze een prachtige Give Away op haar blog. Deze loopt tot 7 juli. Dus ga er snel heen en waag een gokje op deze prachtige handgemaakte ketting.



Ik heb enkele weekjes geleden onderstaande ketting gekocht (dried purple mos in pink) en wat is ie in het echt prachtig. Zulke mooie kleuren en ik ben er zooooo blij mee. Kon zelf geen duidelijk foto ervan maken dus heb even foto's van haar website gepakt.

2 opmerkingen:

  1. Ojee... 7 juli? Dan ben ik te laat haha! Maar ik ben toch heel blij dat ik door het 'blog-surfen' via jou bij haar ben gekomen want dit soort sieraden zijn helemaal mijn stijl, ik ga het onthouden dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen