Pagina's

woensdag 8 juni 2011

Mijn eerste Granny Square kussentje

Joehoe, het is gelukt. Mijn eerste gehaakte kussentje is klaar. Het is zo'n vrolijk gekleurd kussentje geworden en alles is in 1x goed gegaan. Ik heb er een rits in verwerkt. Op naar mijn volgende project(en). Ben ondertussen met een paar verschillende dingen bezig; stapeltje bandana's voor de meisjes, rokje voor mezelf en meteen weer begonnen met een rond gehaakt kussentje. Kijken of me dat ook gaat lukken. Binnenkort dus meer.



15 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleuren heel vrolijk lijken ;-) MOOI!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just love your cushion cover... the colours are beautiful and I particularly love the white rocking chair in the first photo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your cushion cover is soooooo pretty, beautiful first crochet project, looks real good on the rocking chair
    Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi geworden, heerlijk vrolijke kleurtjes, leuk bij het witte meubilair. Ik kwam je blog tegen op een ander blog, we hebben ooit eens een linkruil gedaan!

    Groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor de leuke reacties. Ja, stiekem ben ik ook best wel trots dat mijn eerste kussentje zo goed is gelukt en er ook zo vrolijk uitziet. Zelfs de rits is er perfect in verwerkt ;-) Ik ben ondertussen echt haakverslaafd geraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en frisvrolijk kussen! Knap gedaan. Haken is inderdaad verslavend.....
    Superleuk dat je mijn link op je blog hebt gezet, dank je! Ik weet als beginneling nog niet hoe dat allemaal werkt met gadgets en zo op je blog plaatsen, maar tzt zal dat wel goed komen. ;-)
    Groetjes, Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi. Ik sta als haakster in de kinderschoenen. Granny Squares leren haken staat op mijn to-do-do lijstje. Wat jij gemaakt hebt is echt mooi. De kleuren en de witte achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf zeg!!! Leuke kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes en fijn(LANG!)weekend gewenst. Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk dat ik je patroon uitgeprint heb en gelijk aan de slag ben gegaan met de Granny Squares. Binnenkort zal ik wat laten zien op mn blog. Bedankt dat je het patroon hier deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! That's a really pretty pillow! I love the colors you chose!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your cushion ! Happy colors, great blog.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig kussen! Waar kan ik het patroon vinden? Grtjs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi ik vroeg me af waar ik het garen kan vinden? en wat voor garen je gebruikt. vind het nog erg moeilijk om te bepalen welk garen ik bij welk werkje moet gebruiken. groetjes, sandra

    BeantwoordenVerwijderen