Pagina's

zondag 26 juni 2011

Eindelijk een French Memobord / Lintenbord

Ik wilde al zolang een keer een lintenbord maken en dat is er nu eindelijk van gekomen. Dit heb je echt zo gemaakt en het resultaat is ook erg leuk. Elke keer raak ik weer haarspeldjes van de meiden kwijt en nu kan ik ze hier mooi aan klippen. Ik heb er nu ondertussen 2 gemaakt en er zullen er nog meer volgen. Volgende week verjaardag van een nichtje. Misschien leuk om als verjaardagskadootje erbij te doen?.

Voor degene die ook graag een lintenbord willen maken en dit nog nooit hebben gedaan, heb ik er een werkbeschrijving van gemaakt.

Denken jullie ook nog aan mijn Give Away (Haarbloemen)! Deze sluit op 30 juni!


Dit zijn niet alle speldjes hoor. Maar ik wilde er even snel een foto van maken dus alvast wat speldjes vast geklipt. Maar het hangt nu ondertussen helemaal vol.


Hieronder de werkbeschrijving. Wanneer je op het plaatje klikt, wordt het zo vergroot dat het duidelijk leesbaar is. Succes!!


8 opmerkingen:

  1. Héél mooi! En vooral heel handig!
    Het stofje is prachtig, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed, vast enorm handig ook! Geloof dat er hier wel honderd speldjes door het huis verspreid liggen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt! Ik vind het rozenstofje erg leuk. Bedankt voor de werkbeschrijving!

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt!!!!
    En natuurlijk bedankt voor de goede werkbeschrijving!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee! Bij mij weinig speldjes, maar wel kaarten, tekeningen. Ik zie ook jongens toepassingen, ga ik eens even op broeden. Leuk dat je het tasje geshiwd hebt! Groetjes, evamarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat handig!!!! Misschien moet ik een brilletje hoor maar alsi k er op klik kan ik het nog steeds eigenlijk niet lezen hahaha of ben ik nou heel blond?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw heel mooi gedaan, heb je ook enig idee dat wanneer je knoopjes er op wil maken hoe je ze het beste er op kunt maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a stuff of un-ambiguity and preserveness of valuable experience about unexpected emotions.
    Also see my site - Free Annual Credit Report

    BeantwoordenVerwijderen