Pagina's

zaterdag 11 juni 2011

Ons fotomodelletje Elise

Elise had een nieuwe jurk gekregen en moest natuurlijk meteen aan. Al was het vandaag wel een beetje fris voor een bloot zomerjurkje. Maar ja, het was maar eventjes en op dat moment scheen de zon ook. Dus kon ze ook meteen even de bandana's uitproberen die ik voor de meiden heb gemaakt. Ze ging dus mooi poseren voor mij. Wat een schattig fotomodelletje he?! Hieronder 2 bandana's die ik heb gemaakt maar ik heb er nog veel meer waaronder ook een rood-wit stipje en wit broderie.

 
 

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi meiske.... en wat ziet ze er prachtig uit! Bandana's kun je nooit te veel hebben! Mijn meiden gaan nooit de deur uit zónder.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bandana! Dat kantje maakt het helemaal af.
    Maar hier helaas een dochter die een hekel heeft aan haarbanden en bandana's.
    Tis een knappe meid! En die tweede foto is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! En leuk dat jurkje en bandana.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die bandana's! Mijn dochter heeft kroeshaar en als het niet ingevlochten is dan draagt ze ook altijd bandana's, leuk idee om ze zelf te maken, moet ik ook eens gaan doen (wie heeft er een adres van een winkeltje waar je "tijd" kan kopen voor me?

    Je dochter is overigens in de wieg gelegd als fotomodel...de nieuwe Doutzen Kroes??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marielle, dat vraag ik me ook weleens af of er ergens zo'n winkeltje is ;-) maar ik heb 'm ook nog niet kunnen vinden. Maar die bandana's heb je echt zo gemaakt. Daar heb je niet zoveel tijd voor nodig. Heb er in een middagje 6 stuks gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi stel je dochter en de bandana's. Zo leuk al die kleurtjes en bloemetjes, heerlijk zomers. Geweldig zo'n moeder die alles zelf maakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd, mooie bandana's. Ik zag dat je via via bij mijn blog terecht was gekomen en dat maakt mij altijd meteen weer nieuwsgierig naar wat de "volger" allemaal doet. Moet zeggen je blog nodigt uit om te volgen en dus ga ik dat zeker doen, Gezellig!

    Gr. Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél erg mooi! En je dochter heeft werkelijk talent ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk jurkje... zouden ze deze ook in maatje 38 hebben? :)

    BeantwoordenVerwijderen