Pagina's

woensdag 15 juni 2011

Rokje voor mezelf

Tussendoor ook maar even iets voor mezelf gemaakt. Ik ben meer bezig voor mijn webwinkel en de meiden dan voor mezelf. Maar dit jersey rokje was natuurlijk zo gepiept. Toch dacht ik weer slanker te zijn dan in werkelijkheid is ;-) Hij zit net op mijn heupen iets te strak waardoor je van die plooitjes voor krijgt. Er moeten nog een paar kilootjes af voor de vakantie maar ja, dat roep ik ook al een paar maanden. Dat wil niet zo goed lukken met al dat lekkers in huis. Misschien in het vervolg de rokjes toch maar iets ruimer maken. Dat gaat wat gemakkelijker en sneller dan lijnen.




grijs met wit stipje en onderrand afgewerkt met een hard roze sierbandje

10 opmerkingen:

  1. Hij is leuk!! Tip: alleen rokjes in tricot naaien. Doe ik, past altijd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. simpel, maar erg leuk!!
    enne... van die paar kilootjes zie niks van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wou ik ook net komen vertellen: waar moeten die kilootjes er af?

    Prachtig rokje! Je staat er goed mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeer mooi !!ook een leuke blog ik kom nog eens piepen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk rokje, zit vast ook lekker. En ik sluit me aan bij de voorgangers, ziet er prima uit hoor!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk rokje. Maak de volgende maar iets groter want afvallen is echt niet nodig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel voor jullie leuke reacties. Ik hoef niet heel flink af te vallen hoor maar een beetje bikini-proof zou wel fijn zijn. Met kleding kan je alles nog verdoezelen. Maar ik moet echt in het vervolg even het rokjes iets ruimer maken op de heupen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk rokje. Mooi patroon.
    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen